Search



Clear search fields
Showing results 1 to 6 of 6
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2023 Соціально-відповідальний маркетинг в умовах Індустрії 4.0: бібліометричний аналіз Illiashenko, Anastasiia Hryhorivna; Chygryn, Olena Yuriivna Article 12 10
2021 Priorities of Marketing, Competitiveness, and Innovative Development of Transport Service Providers under Sustainable Urban Development Borysova, T.; Monastyrskyi, G.; Borysiak, O.; Protsyshyn, Yu. Article -1057215535 -41722540
2020 Соціально-відповідальний маркетинг як спосіб підвищення конкурентоспроможності суб’єктів господарювання Rybina, Olena Ivanivna; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Кужьор, О. Article 184487655 -1990685971
2018 Critical Analysis On Institutional Capital On Trade And Environmentally Sustainable Development Under NAFTA Vargas-Hernandez, J.G; Orozco-Quijano, E.P.; Virchez, J. Article -1630908581 -748080818
2017 Sustainability information disclosure as an instrument of marketing communication with stakeholders: markets, social and economic aspects Vasylieva, Tetiana Anatoliivna; Lieonov, Serhii Viacheslavovych; Makarenko, Inna Oleksandrivna; Sirkovska, N. Article -307383832 -938076681
2009 Маркетинг, орієнтований на вартість, як інструмент сталого розвитку підприємств Робул, Ю.В. Article -564244051 6946530